Časté dotazy

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

  • Jsou u produktů jeho reálné fotografie?
­

Ano, fotografie zboží jsou přímo foceny v naší kamenné prodejně v Brně-Tuřanech. Proto zboží , které vidíte na obrázku odpovídá zboží, které Vám bude expedováno.

  • Je zboží se stavem SKLADEM opravdu skladem?

Ano, kromě snubních prstenů (které se vyrábí na zakázku) máme všechno námi nabízené zboží skladem. Je však možné, že se zboží vyprodá v den vaší objednávky přímo na kamenné prodejně. V takovém případě obratem informujeme zákazníka e-mailem. Můžeme nabídnout alternativu, která se liší například jenom hmotností. U některých šperků samozřejmě je možnost daný typ doobjenat u našich dodavatelů - jen je třeba počítat s prodlevou týkající se termínu dodání.

­
  • Jak je zboží chárněno proti zničení při přepravě?

S možnými problémy při přepravě samozřejmě počítáme. Zboží proto zasíláme ZDARMA rovnou i v dárkové krabičce, samotný šperk se tedy nemůže poničit. Při jakýchkoliv pochybnostech si pro jistotu zboží při převzetí zkontrolujte a pokud by nastal problém, je nutné přímo na vaší poště nebo s daným dopravcem sepsat okamžitě reklamaci.

­
  • Mohu zboží vrátit nebo vyměnit za jiné?

Ano, dle platného obchodního zákoníku má zákazník právo zboží vrátit bez udání důvodu a to nepoužité do 14ti dnů od převzetí zboží.

­
  • Vztahuje se na zboží záruka?

Na zboží je záruka 2 roky, během které ručíme za skryté vady výrobku, ne však za mechanické poškození věci. Podrobnější informace o reklamacích najdete v našich obchodních podmínkách. Součástí každé zásilky je daňový doklad (daňové doklady zasíláme též automaticky elektronickou formou na e-mail, který jste uvedli v objednávce), který vám slouží jako potvrzení o nákupu při případných reklamacích. Tento doklad pro případ potřeby uschovejte.

  • Kolik stojí doprava v rámci České republiky?

V současnou chvíli je u každé objednávky doprava ZDARMA.

  • Zasíláte zboží i na Slovensko?

Bohužel doručujeme zboží pouze v rámci České republiky.

  • Proč musím u objednávky uvádět své telefonní číslo?

Telefonní číslo je pro nás jediný kontakt na zákazníka, proto když nefunguje uvedený e-mail (chyba v e-mailové adrese, plná schránka) a nastane jakýkoliv problém, můžeme rychle zákazníka kontaktovat. Pokud uvedete záměrně chybné telefonní číslo nebo jakýkoliv jiný údaj, nemusí vám být objednané zboží odesláno.

Dotazy ohledně výroby snubních a zásnubních prstenů na zakázku

  • Jaká povrchová úprava je trvanlivější - lesk nebo mat? 

Matné prsteny se časem vyleští a lesklé naopak zmatní. U kombinací lesku a matu se povrchová úprava časem dokonce sjednotí. Ve výběru šperku se však neomezujte, jelikož je možné provést obnovu povrchové úpravy.

  • Jak dlouho trvá výroba prstenů?

Výroba snubních a zásnubních prstenů u nás trvá standardně 3-4 týdny, po dohodě i dříve.

­
  • Je možné si dodat na výrobu vlastní materiál / zlato?

Není problém. Po určení ryzosti zlata vašeho dodaného materiálu, stanovíme cenu, kterou odečteme z ceny prstenů. Když budete mít dostatečné množství zlomkového zlata, nemusíte ani doplácet za výrobu prstenů. Máme pro Vás velmi výhodné ceny - stačí nás kontaktovat.

­
  • Je možné si nechat do snubních prstenů udělat rytinu jmen a data svatby?

Ano, rytiny do našich snubních prstenů též provádíme - ZDARMA.